Spring hovednavigation over
""
  • Nyheder
  • Nyhedsbreve
  • Aktiviteter
  • Job
  • Kontakt
  • Om os
  • In English
  • Økonomi
    • Sammenhængende økonomistyring
    • Intern kontrol, tilsyn og risikostyring
    • Offentlige regnskaber
    • Finanslov og udgiftsopfølgning
    • Offentlige betalinger
    • ØAV
    • Ressort- og organisationsomlægninger
    • Stillingsregister og stillingskontrol
    • Særlige rådgivere
    • Departementschefer
    • Åbenhedsordning
  • Indkøb
    • Indkøb i staten
    • Rådgivningsenheden - Statens indkøb
    • Offentlig indkøber
    • Indkøb af juridiske ydelser
    • Gældende aftaler i Statens Indkøbsprogram
    • Igangværende og kommende udbud i Statens Indkøb
    • Strategi for grønne offentlige indkøb
    • Strategy for green public procurement
  • Systemer
    • Fælles systemer i staten
    • Sådan får du vores it-løsninger
    • Digitale services på vej
    • Lønudbetaling
    • Økonomistyring og regnskab
    • Indkøb og fakturahåndtering
    • Rejseafregning og udlæg
    • Budgettering
    • Koncernrapportering til statsregnskab
    • Finanslovsbevilling
    • Digital læring
    • Rekruttering
    • HR-administration
    • Business Intelligence
    • Driftsstatus
  • Styring og ledelse
    • Enkel og værdiskabende styring og ledelse
    • Klar strategisk retning
    • Effektiv drift
    • Datainformeret beslutningsstøtte
    • Sammenhængende økonomistyring
    • Tillidsbaseret og resultatorienteret kultur
    • Kommuner og regioner
    • Book et oplæg
    • Publikationer, vejledninger og værktøjer
    • Kurser på Akademi for Enkel og Værdiskabende Styring
  • Staten i tal
    • Statsregnskabet i tal
    • Statens sygefravær i tal
    • Statens løn i tal
  • Analyser og implementering
    • Velkommen til SAI
    • Hvad vi tilbyder
    • Økonomistyrelsens vidensbank
    • Sådan samarbejder vi
    • Hvad siger vores kunder om os
    • Sådan kommer vi godt i gang
    • Drivkraft bag fælles løsninger
menu
  • Økonomi
  • Indkøb
  • Systemer
  • Styring og ledelse
  • Staten i tal
  • Analyser og implementering
  • Forside
  • Nyheder
  • Nyhedsarkiv
  • 2020
  • September
  • Nyheder
    • Tilmeld nyhedsbrev
    • Udsendte nyhedsbreve
    • Nyhedsarkiv
  • Udfordringer med brugeroprettelser i Bestillingsapplikationen er nu løst

    Publiceret 30-09-2020
    Indkøb

    Opdatering: Brugeroprettelsen virker nu igen, og brugeroprettelse kan ske ved at følge nedenstående fremgangsmåde. Vi oplever desværre lige nu nogle udfordringer med brugeroprettelsen i Bestillingsa..

  • Forlængelse af rammeaftaler i Statens Indkøbsprogram

    Publiceret 30-09-2020
    Indkøb

    Økonomistyrelsen har valgt at forlænge følgende rammeaftaler: Trykkeriaftalen Datakommunikationsaftalen Outplacementaftalen Managementaftalen Trykkeriaftalen forlænges til og med d. 31...

  • Genudbud af Medieovervågningsaftalen

    Publiceret 30-09-2020
    Indkøb

    Økonomistyrelsen har udsendt udbudsbekendtgørelse om genudbud af rammeaftalen vedrørende indkøb af medieovervågningsydelser (Medieovervågningsaftalen), da den nuværende rammeaftale udløber den 31. dec ...

  • Nye vejledninger om opgørelse og registrering af feriepengeforpligtelsen

    Publiceret 30-09-2020
    Økonomi

    Som følge af den nye ferielov ændres retningslinjerne for den regnskabsmæssige håndtering af feriepengeforpligtelsen i 2020.

  • ""

    Mentorer hjælper statens mindre erfarne udbudskonsulenter

    Publiceret 30-09-2020
    Nyhed Indkøb

    De lidt mindre erfarne jurister og udbudskonsulenter i staten har fået et netværk med mentorer, som deler ud af deres erfaringer og hjælper med råd og vejledning.

  • Udbud af taxikørsel offentliggjort

    Publiceret 30-09-2020
    Indkøb

    Økonomistyrelsen har udsendt udbudsbekendtgørelse om udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af taxikørsel, da den nuværende tværministerielle rammeaftale udløber den 31. dec. 2020.

  • Hvor tilfreds har du været med vores service det sidste år?

    Publiceret 24-09-2020
    Ledelse HR Ledelse Indkøb Systemer Modernisering

    Sidste år gav 35.000 medarbejdere i staten og selvejesektoren deres input til, hvordan vi kan forbedre alt fra vores it-systemer til netværksmøder. Den 5. oktober sender vi en ny spørgeskemaundersøgel ...

  • Info vedrørende indkøbsanalyseværktøjet i LDV og opfølgning på konsulentforbrug

    Publiceret 18-09-2020
    Indkøb

    I efteråret 2019 lancerede Økonomistyrelsen et nyt BI-værktøj i LDV for at gøre det lettere at arbejde strategisk og praktisk med indkøb og tilgå indkøbsdata på en let og overskuelig måde.  Indkøbsa..

  • Genudbud af Medieovervågningsaftalen - Ny forpligtende aftale i Statens Indkøbsprogram

    Publiceret 18-09-2020
    Indkøb

    Økonomistyrelsen arbejder på et genudbud af Medieovervågningsaftalen som, i modsætning til den nuværende Medieovervågningsaftale, vil være forpligtende for staten at anvende. Aftalen forventes undersk..

  • Bestillingsapplikationen til Trykkeriaftalen kan nu benyttes

    Publiceret 18-09-2020
    Indkøb

    Bestillingsapplikationen, som anvendes til at bestille trykkeri-, kopi- og print-ydelser har desværre været ude af drift i en længere periode, men er nu igen klar til brug i en ny og opdateret version..

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Søg i arkivet

Økonomistyrelsen

Landgreven 4
1301 København K

Tlf. 33 92 80 00

CVR nr. 10213231
EAN nr. 5798009814401
VAT nr. DK 33467826

Telefontid

Mandag-Fredag 9:00-16:00

Genveje

  • Systemer - support
  • PAV
  • ØAV
  • Ledige stillinger
  • Årsafslutning
  • Indkøbsaftaler
  • Statens tilskudspuljer
  • Cookies
  • Tilgængelighedserklæring
  • Økonomistyrelsens whistleblowerordning

Finansministeriet

  • Finansministeriets departement
  • Økonomistyrelsen
  • Medarbejder- og Kompetencestyrelsen
  • Statens Administration
  • Statens It
  • DREAM
""