Bestillingsapplikationen til Trykkeriaftalen kan nu benyttes

18-09-2020
Indkøb

Bestillingsapplikationen, som anvendes til at bestille trykkeri-, kopi- og print-ydelser har desværre været ude af drift i en længere periode, men er nu igen klar til brug i en ny og opdateret version.

Bestillingsapplikationen kan tilgås på www.bestillingsapplikation.dk

For at benytte bestillingsapplikationen skal du have oprettet en bruger. For at oprette en bruger, bedes du fremsende en anmodning herom via vores kontaktmodul på Økonomistyrelsens hjemmeside. Du bedes i den forbindelse oplyse dit navn, institution og e-mail. Hvis du ikke kan benytte kontaktmodulet, kan du skrive en e-mail til . Hver brugeroprettelse skal verificeres af Økonomistyrelsen, hvorfor der må forventes lidt behandlingstid herved.

Nærmere information om Bestillingsapplikationen og proceduren for bestilling af trykkeri-, kopi- og printydelser kan findes på aftalesiden i modulet ”Statens aftaler” i IndFak.

Aftalesiden kan tilgås, hvis du har login til IndFak og adgang til aftalemodulet

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Statens Indkøb via kontaktmodulet