Udfordringer med brugeroprettelser i Bestillingsapplikationen er nu løst
30-09-2020
Indkøb
Opdatering: Brugeroprettelsen virker nu igen, og brugeroprettelse kan ske ved at følge nedenstående fremgangsmåde.
Vi oplever desværre lige nu nogle udfordringer med brugeroprettelsen i Bestillingsapplikationen. Forespørgsler på brugeroprettelser kan derfor trække ud, indtil udfordringerne er løst. Vi forventer, at udfordringerne er løst snarest, og fore-spørgsler på brugeroprettelser vil blive behandlet hurtigst muligt.
For at benytte Bestillingsapplikationen skal du have oprettet en bruger. For at op-rette en bruger, bedes du foreløbigt fremsende en anmodning herom via vores kontaktmodul.
Du kan tilgå kontaktmodulet på vores hjemmeside
Du bedes i den forbindelse oplyse dit navn, institution og e-mail. Hver brugeroprettelse skal verificeres af Økonomi-styrelsen, hvorfor der må forventes lidt behandlingstid herved.
Nærmere information om Bestillingsapplikationen og proceduren for bestilling af trykkeri-, kopi- og printydelser kan findes på aftalesiden i modulet ”Statens aftaler” i IndFak.
Aftalesiden kan tilgås, hvis du har login til IndFak og adgang til aftalemodulet
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Statens Indkøb via kontaktmodulet