Udfordringer med brugeroprettelser i Bestillingsapplikationen er nu løst

30-09-2020
Indkøb

Opdatering: Brugeroprettelsen virker nu igen, og brugeroprettelse kan ske ved at følge nedenstående fremgangsmåde.

Vi oplever desværre lige nu nogle udfordringer med brugeroprettelsen i Bestillingsapplikationen. Forespørgsler på brugeroprettelser kan derfor trække ud, indtil udfordringerne er løst. Vi forventer, at udfordringerne er løst snarest, og fore-spørgsler på brugeroprettelser vil blive behandlet hurtigst muligt.

For at benytte Bestillingsapplikationen skal du have oprettet en bruger. For at op-rette en bruger, bedes du foreløbigt fremsende en anmodning herom via vores kontaktmodul. 

Du kan tilgå kontaktmodulet på vores hjemmeside

Du bedes i den forbindelse oplyse dit navn, institution og e-mail. Hver brugeroprettelse skal verificeres af Økonomi-styrelsen, hvorfor der må forventes lidt behandlingstid herved.

Nærmere information om Bestillingsapplikationen og proceduren for bestilling af trykkeri-, kopi- og printydelser kan findes på aftalesiden i modulet ”Statens aftaler” i IndFak.

Bestillingsapplikationen kan tilgås på www.bestillingsapplikation.dk

Aftalesiden kan tilgås, hvis du har login til IndFak og adgang til aftalemodulet

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Statens Indkøb via kontaktmodulet