Økonomistyrelsens kurser er for dig, der er leder eller medarbejder i staten, selvejende institutioner eller private virksomheder og som anvender vores systemer og koncepter i hverdagen
Økonomistyrelsen udbyder løbende kurser med det formål at understøtte den statslige it-systemanvendelse vedrørende økonomi, regnskab, løn, rapportering m.m.
Vi dækker også de respektive systemer, som f.eks. Navision Stat, SLS og LDV, eller mere konceptagtige emner som moms, risikostyring og økonomistyring.
Udover alle systemkurserne udbydes der også kurser i Projektlederuddannelse, Statens Digitaliseringsakedemi og for Rådgivningsenheden.
Skynd dig at få en plads! Gå allerede nu på opdagelse i vores kursus katalog og få styrket dine kompetencer.
Generel projektledelse
Introduktion til projektarbejde
SLS og HR-Løn
Campus
Navision Stat (NS)
Momsregler
Statens BI - LDV
Statens BI - ISOLA
Indkøb i staten i praksis
Udbud i staten i praksis
Kursus for nye brugere af Statens HR
Effektadministrator i Statens HR
Digital forretningsudvikling i staten
Statens informations-sikkerhedsuddannelse
Grunduddannelse i økonomistyring
Intern finansiel kontrol
Titel: Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte
E-mail: kursus@oes.dk
Er I mange fra en institution, som ønsker samme kursus, kan vi tilrettelægge et kursus kun for jer.