Læs om driftshændelser og driftsforstyrrelser, som har indflydelse på adgang og anvendelse af Statens HR.
Opdateret 18-07-2025, kl 08:35
Fejlbeskeden ”Worker not found” med kode HCM_040 kommer i fejlhåndteringen selvom processerne er gået korrekt igennem. Vi er ved at undersøge kilden til beskederne. Hvis man oplever beskeden skal det kun meldes ind til supporten hvis processen ikke er gået igennem, så vi kan fejlsøge. Vi arbejder på at finde kilden til fejlbeskeden og stoppe udsendelsen.
Statens HR opdateres hver måned, hvilket kræver servicevinduer af varierende varighed. De fleste servicevinduer varer kun 3-6 timer, men ved de kvartalsvise opdateringer er servicevinduet længere. Ved de kvartalsvise opdateringer er løsningen nede og kan ikke tilgås i tidsrummet. Ved de øvrige opdateringer vil løsningen være kørende, men vi vil bede om at man afholder sig fra at taste ændringer – vi orienterer om dette med et banner i løsningen.
Organisationstræer - dvs. vedligehold af afdelingshierarkier - opdateres hver tirsdag og torsdag efter kl 16, efter bestillinger via serviceportalen. Disse servicevinduer kan medføre nedsat funktionalitet i løsningen.
Læs om og find workaround-vejledninger til kendte udfordringer og mindre gener i Statens HR. Fejlene bliver løbende udbedret.