Som frivillig kunde skal du være opmærksom på, at du skal være part på den enkelte aftale i Statens Indkøbsprogram, for at kunne købe ind på aftalen.
Følgende offentlige institutioner er frivillige kunder:
Se hvilke offentlige institutioner der er part på hvilke aftaler (xlsx)
Filen er ikke webtilgængelig. Kontakt Statens Indkøb på 30550791 for at få præsenteret oplysningerne i et tilgængeligt format.
Her kan du se hvilke selvejende institutioner, der er part i de enkelte faser.
Faser er udbudsrunder, fx 15. fase er udbud afholdt i 2020, og hvor tildelte aftaler trådte i kraft den 1. januar 2021.
Det er ikke muligt at blive part på en afsluttet udbudsrunde.
Hvis du ønsker at blive part i næste udbudsrunde, skal du kontakte din koncernindkøber.
Har du spørgsmål til de statslige indkøbsaftaler, kan du kontakte Statens Indkøb gennem TOPdesk.
Du kan også ringe til os på tlf. 3055 0791 mandag til torsdag kl. 10.00-16.00 og fredag kl. 10.00-15.00.
Her finder du alle de centralt koordinerede indkøbsaftaler.
Økonomistyrelsen stiller et fælles system til rådighed der understøtter e-handel.
Samlet oversigt over leverandører og underleverandører på de forpligtende aftaler under Statens Indkøbsprogram.
Bemærk at indkøb skal ske efter de retningslinjer, der fremgår af de enkelte kontrakter. Tildeling af ordrer/opgaver kan således ikke ske ved blot at kontakte leverandørerne på oversigten.