Adgangen til de statslige indkøbsaftaler foregår vis IndFak, og der er derfor vigtige at du får adgang dertil.
Alle Statens Indkøbs aftaler med aftaledokumenter, bilag, priser osv. er tilgængelige på www.indfak2.dk.
Ønsker du adgang til Statens Indkøbsaftaler og arbejder i en organisation, der benytter IndFak skal du kontakte sin lokale IndFak-administrator, som kan give adgang til Statens Indkøbsaftaler.
Ønsker du adgang til Statens Indkøbsaftaler og arbejder i en organisation, der ikke benytter IndFak kontaktes Statens Indkøb igennem TOPdesk, hvor følgende information angives:
Oplysningerne, der ligger bag login-beskyttelse, er i vid udstrækning af fortrolig kommerciel karakter. Login er dermed primært tiltænkt den indkøbsansvarlige ved institutionen.
Ved anmodning om og brug af login, forpligter brugeren sig til at behandle oplysningerne under hensyn til den fortrolige kommercielle karakter, herunder skal oplysningerne udelukkende bruges til at understøtte institutionens indkøb, og de må ikke videregives til 3. part.
Såfremt du oplever problemer med dit login til Bestillingsapplikationen så tjek først følgende:
Såfremt ovenstående ikke hjælper eller du oplever andre problemer med Bestillingsapplikationen, skal du kontakte Statens Indkøb igennem TOPdesk.
Såfremt du oplever problemer med dit login til IndFak så gør da følgende:
Har du ikke en bruger i TOPdesk, kan du følge dette link
Det har tidligere været muligt at bestille hotelophold i Danmark i Bestillingsapplikationen. Da hotelaftalen er overgået til SKI og statslige institutioner er forpligtet til at bruge aftale 16.06 Hotelophold pr. 1. januar 2019.
Klik her for at gå til SKI's hjemmeside om aftale 16.06 Hotelophold
Ønsker du at benytte andre SKI-aftaler foregår dette på SKIs hjemmeside.
Har du spørgsmål til de statslige indkøbsaftaler, kan du kontakte Statens Indkøb gennem TOPdesk.
Du kan også ringe til os på tlf. 3055 0791 mandag til torsdag kl. 10.00-16.00 og fredag kl. 10.00-15.00.