Din og dine kollegers oplevelse med vores nye indkøbsløsning er vigtig for os. Derfor inviterer vi med jævne mellemrum brugere til at give input.
Brugerne af Statens Digitale Indkøb vil få en aktiv rolle i forbindelse med videreudvikling af løsningen. Brugerne var også med, allerede da vi gik i gang med at anskaffe Statens Digitale Indkøb.
I den indledende analysefase deltog IndFak-brugere i flere workshops. De hjalp bl.a. med at validere personaer og brugerrejser, som udbudsteamet på forhånd have udarbejdet, og gav værdifulde input til den nye løsning.
To leverandører endte med at give tilbud på løsningen, og her hjalp brugere med at teste løsningerne. Brugernes feedback havde stor vægt i valget af ny løsning.
Økonomistyrelsen opsamler erfaringer og tilbagemeldinger fra pilotinstitutionernes forløb - både i forhold til implementeringsforløbet og løsningens funktionaliteter.
Alle tilbagemeldinger bliver gennemgået og bragt i spil for løbende at forbedre såvel implementeringsproces som selve løsningen.
Ultimo 2024 vil brugere fra pilotinstitutionerne blive inviteret til at deltage i en ny brugerundersøgelse af Statens Digitale Indkøb. Brugerundersøgelsen indgår i en evaluering og måler løsningens effektivitet, nemhed og brugernes subjektive tilfredshed. Evalueringen bliver en del af grundlaget for en videreudvikling af løsningen.
Derudover mødes repræsentanter fra Statens Digitale Indkøb jævnligt med brugerne på netværksmøder, f.eks. KIS forum (Forum for Koncernindkøbere), netværksmøder for økonomichefer i Staten, Statens Indkøbskonference mv.
Vi er glade for din hjælp.
Benyt dig af muligheden for at indberette fejl og forslag til ændret eller ny funktionalitet.