De fællesstatslige digitale løsninger understøtter din organisations administrative processer på en effektiv, sammenhængende og sikker måde.
Som kunde hos os får I en række attraktive fordele, der både kommer din organisation og den enkelte medarbejder til gode.
Jo flere dele af den samlede it-portefølje I vælger at tage i brug i din organisation, desto flere fordele vil I opleve på tværs af løsningerne.
Løsningerne understøtter organisationens arbejdsgange digitalt. Processer bygger på bedste praksis, så I kan bruge jeres tid mest effektivt.
For at I kan træffe gode beslutninger, kan I samle jeres centrale data i skræddersyede dashboards og rapporter i Statens Business Intelligence.
Vi involverer og lytter til vores brugere, når vi indkøber og udvikler vores digitale løsninger. I hjælper os med at sætte fokus på det, der giver jer størst værdi.
Vi forvalter de digitale løsninger på vegne af vores kunder og står for udbud, kontrakt- og leverandørstyring, så I får mere tid til jeres kerneopgaver.
Vi sørger for, at it-sikkerheden er i orden. Vi håndterer tilsyn og revision og sikrer compliance til gældende lovgivning, så som GDPR.
Vores it-portefølje har en stabil og sikker drift og en meget høj oppetid.
Få overblik over hvilke digitale løsninger, der passer til jeres behov.
Læs om hvordan du kontakter os for et uformelt møde, og hvad du kan forvente af et typisk opstartsforløb.
Område: Implementeringsteamet
E-mail: Implementeringsteamet@oes.dk