Installation og vedligehold

Her findes de forskellige aftaledokumenter, som skal bruges ved installation og tilslutning til Campus.

Aftaledokumenter

Nedenfor finder du eksempler på aftaledokumenter ved tilslutning til Campus, der er relevante for institutioner, som ønsker frivilligt at tilslutte sig løsningen.

Desuden ses eksempler på aftaler for institutioner, der ønsker at benytte selvstændig integration fra egen HR-løsning samt tilslutningsaftale for anvendelse af den markedsbaserede del af Campus-løsningen.

Integrationsmanualer

Integrationsmanualer har alene interesse for de institutioner, der benytter egne integrationer til opdatering og vedligeholdelse af persondata og overførsel af faktureringsdata til eget økonomisystem.
Vær opmærksom på at de tekniske manualer alene retter sig mod udviklere.

Ønsker I at blive tilsluttet?

Hvis I er interesserede i at høre mere om muligheden for at blive tilsluttet Campus, så kan I kontakte vores Campus-team på campus@oes.dk - skriv gerne ”Tilslutning til Campus” i emnefeltet.