Informationsmøde om konferenceaftalen torsdag den 2. maj kl. 14.30
19-03-2019
Indkøb
Økonomi
Hvordan vælger man det rigtige konferencested? Hvad må leverandøren fakturere for? Hvor lang tid inden en bestilt konference kan man afbestille uden gebyr? Må man købe uden for aftalen? Få svar på alle dine spørgsmål om den fællesstatslige konferenceaftale den 2. maj 2019 kl. 14.30.
Torsdag den 2. maj 2019 kl. 14.30-15.30 inviterer Moderniseringsstyrelsen til informationsmøde om den fællesstatslige konferenceaftale.
Mødet er forbeholdt indkøbere i offentlige institutioner, der benytter aftalen.
Mødet har til formål at sikre en god og grundig forståelse af aftalens overordnede elementer, så aftalen kan benyttes bedst muligt.
Dagsorden
- Velkommen
- Introduktion til Statens Indkøbsprogram og IndFak
- Introduktion til Konferenceaftalen
- Gennemgang af aftalen
- Forpligtelse og undtagelser
- Tildelingsprocedure og bestilling
- Fakturering
- Spørgsmål
(Bemærk, at der kan forekomme ændringer)
Mødet forventes at vare 1 time, og afholdes i Moderniseringsstyrelsen på Landgreven 4, 1301 København K.
Informationsmødet afholdes af Nicklas Jørgensen fra Statens Indkøb, der er kontraktstyrer på aftalen.
Tilmelding
Tilmelding er nødvendig og skal indgives til Sabrina Richa Nybo på senest tirsdag den 31. april kl. 12.00.
Moderniseringsstyrelsen forbeholder sig retten til at lukke for tilmeldingerne samt at begrænse antallet af deltagere pr. organisation.
Spørgsmål til mødet kan ligeledes rettes til Sabrina Richa Nybo på ovenstående adresse, mens spørgsmål vedrørende rammeaftalen kan rettes til Nicklas Jørgensen på .
Konferenceaftalen og konferencehåndbogen kan findes på IndFak (kræver login).
Direkte link til konferenceaftalen i IndFak
Læs mere om IndFak og adgang til statens indkøbsaftaler her