Statens Administration bistår dig med support på de fællesstatslige digitale løsninger.
Via Statens Administrations Serviceportal kan du indrapportere supportsager på fem områder:
Afregning for supporten ved Statens Administration er inkluderet i det kvartårlige systemabonnement, der faktureres direkte fra Økonomistyrelsen.
Læs om abonnementspriser for de digitale løsninger i den gældende prisfolder
Statens Administration visiterer din sag mandag-fredag kl. 9-15.
Henvendelser uden for dette tidsrum behandles hurtigst muligt.
Ved spørgsmål om Statens Bevillingslovsystem (SB), kontakt Jørn Juul Hess
Ved spørgsmål om Statens eRekruttering, kontakt HR-Manager
Ved spørgsmål om Pensab, kontakt ATP
Ved spørgsmål om Statens Indkøb, kontakt Statens Indkøb
Ved spørgsmål om regnskabsregler, konteringsprincipper, kontoplan med mere, kontakt Statsregnskab
Ved spørgsmål om nummerstruktur, kontakt Statsregnskab/Nummerstruktur
Ved spørgsmål om oprettelse/nedlæggelse/ændringer af SKB konti, kontakt Statsregnskab/SKB
Se den aktuelle status på drift af Økonomistyrelsens digitale løsninger.