Læs om driftshændelser og driftsforstyrrelser, som har indflydelse på adgang og anvendelse af Navision Stat.
Opdateret 18-12-2024 kl. 14:45
Gensendelse af dokumenter til Navision Stat - Løst
Leverandøren af IndFak har fundet årsagen til fejlen og kan bekræfte, at der er stoppet for gensendelserne til Navision.
De dubletter der ligger i Navision kan enten annulleres i Navision, eller afvises tilbage til IndFak.
Ved annullering i Navision vil dokumentets status i IndFak forblive ”Accepteret Teknisk”.
Der henvises til Statens Administrations Serviceportal, hvor der ligger en vejledning der beskriver denne opgave.
Såfremt man i Navision vælger at afvise dokumentet tilbage til IndFak, vil man efterfølgende skulle vælge ”Håndtér manuelt” på dokumentet og angive en kommentar.
For kunder der serviceres af Statens Administration, varetages opgaven her.
Vi beklager de gener fejlen har medført, for de institutioner der har været ramt.
Ingen planlagte servicevinduer i øjeblikket.
Læs om og find workaround-vejledninger til kendte udfordringer og mindre gener i Navision Stat. Fejlene bliver løbende udbedret.
Hvad angår Navision Stat og Statens BI – LDV omfatter driftsstatus på denne side alene de løsninger, der driftes under vores rammeaftale med KMD og hos Statens It. Installationer af de to systemer, der driftes uden for disse aftaler, er ikke omfattet af opdateringen.
For alle øvrige systemer gælder driftsstatus uafhængig af driftsleverandør.