Statens Indkøbs aftaler flytter til IndFak

02-10-2018
Indkøb

Som en del af en generel opdatering af Moderniseringsstyrelsens hjemmeside, bliver Statens Indkøbs aftaler flyttet fra Statens Indkøbs hjemmeside til IndFaks hjemmeside.

Det betyder, at alle brugere, der i dag er registreret på www.statensindkob.dk, vil få adgang til et nyt modul i IndFak på www.indfak2.dk, hvor alle aftalerne vil være tilgængelige. 

Vi forventer, at systemet er fuldt oppe at køre 5. oktober 2018. Såfremt man herefter oplever problemer, kan Statens Indkøb kontaktes på .

Ved særligt hastende tilfælde før den 5. oktober 2018 kan Stefan Lægaard Simonsen kontaktes på eller 4178 2281. Vi oplever dog i øjeblikket et meget stort pres på telefonerne, og opfordrer derfor til, at det overvejes, om sagen kan vente en dag eller to.

Brugere fra institutioner, der bruger IndFak, men som ikke selv er oprettet som bruger i Indfak skal oprettes af deres lokale systemadministrator for at få adgang til aftalerne.

Brugere fra institutioner, der ikke bruger IndFak skal oprettes af Statens Indkøb, hvilket sker ved at kontakte