Som et led i at samle alle indkøbsfunktioner samme sted, er Statens Indkøbs aftaler nu blevet flyttet til Indkøbs- og Fakturasiden IndFak på www.indfak2.dk.
Langt de fleste brugere af www.statensindkob.dk er allerede blevet oprettet som brugere i IndFak og har dermed fået adgang til det nye modul, hvor alle aftalerne vil være tilgængelige.
Brugere fra institutioner, der bruger IndFak, men som ikke selv er oprettet sombruger i Indfak skal oprettes af deres lokale systemadministrator for at få adgang til aftalerne. Såfremt man endnu ikke har adgang, skal man derfor kontakte sin lokale systemadministrator, der kan tildele adgang.
Vi forventer, at systemet er fuldt oppe at køre den 5. oktober 2018.
Ved særligt hastende tilfælde før den 5. oktober 2018 kan Stefan Lægaard Simonsen kontaktes på STLSM@modst.dk eller 4178 2281. Vi oplever dog i øjeblikket et meget stort pres på telefonerne og opfordrer derfor til, at det overvejes, hvorvidt sagen kan vente.