Hvad er Rådgivningsenheden?
Rådgivningsenheden – Statens indkøb rådgiver statslige institutioner om alle spørgsmål vedrørende indkøb, udbud og kontrakter. I Rådgivningsenheden besvarer vi både konkrete spørgsmål på vores hotline, eller hvis du kontakter os på statensindkob.dk. Vi yder rådgivning om alle faser i et udbud eller i forbindelse med en konkret kontraktindgåelse.
Rådgivningsenheden kan løse konkrete opgaver for dig – enten selvstændigt, hvor vi løser hele opgaven, i samarbejde med kollegaer i staten eller ved, at vi står for projektstyringen af dit udbud. Du kan både bruge os i afgrænsede dele af en udbudsproces eller fra start til slut. Vi tilpasser vores bistand efter dit behov.
Kort sagt kan du komme med alle spørgsmål eller opgaver, som måtte vedrøre indkøb, udbud eller kontrakter i staten – Rådgivningsenheden har erfaringen og værktøjerne til at hjælpe dig videre – eller helt i mål.
Kontakt
Du kan ringe til os med et konkret spørgsmål om indkøb, udbud eller kontrakter på vores hotline på 30 35 28 18 mandag til torsdag klokken 10.00 til 16.00 og fredag klokken 10.00 til 15.00.
Du kan også kontakte Rådgivningsenheden via vores kontaktmodul.
Læs mere om Rådgivningsenheden på statensindkob.dk