Rammeaftale vedrørende Trykkeri-, kopi- og printydelser er indgået

Økonomistyrelsen har 20. oktober 2025 indgået rammeaftale vedrørende Trykkeri-, kopi- og printydelser.

Kontraktperiode og leverandører

Standstill-perioden udløb den 10. oktober 2025, og Økonomistyrelsen har den 20. oktober 2025 indgået rammeaftale vedrørende Trykkeri-, kopi- og printydelser (Trykkeriaftalen).

Trykkeriaftalen træder i kraft 1. januar 2026 og løber fire år fra ikrafttrædelse. 

Trykkeriaftalen er tildelt til Scandinavian Print Group A/S.

Sortiment og service

Rammeaftalen omfatter trykkeri-, kopi, og printydelser inden for nedenstående områder:

  1. Kopi og print (løsark)
  2. Tryksager af bl.a. hæfter, foldere, plakater, roll-ups
  3. Tilkøbsydelser, herunder grafisk bistand, korrekturlæsning og adressering og levering til distribution mv.

Du kan også læse mere om igangværende og kommende udbud i Statens Indkøbsprogram her

Kontakt

Spørgsmål til aftalen kan rettes til Økonomistyrelsen via e-mail statensindkob@oes.dk eller telefon 30 55 07 91.