Brugerundersøgelse: Hvordan kan vi gøre det bedre?
27-09-2021
Økonomi
Indkøb
Digitale løsninger
For tredje år i træk spørger vi omkring 100.000 medarbejdere i staten om, hvordan de oplever fx vores it-systemer, kurser, rådgivning og netværksmøder. Alle svar og input er med til at gøre vores service bedre.
I denne uge lander den nye brugertilfredshedsundersøgelse i mailboksen hos en lang række medarbejdere i staten.
Sidste år svarede næsten 40.000 brugere på spørgeskemaet. Og alle svar og input gør en forskel, siger direktør i Økonomistyrelsen, Maria Schack Vindum:
Hos os er brugerinddragelse og brugervenlighed ikke ’nice to’, men ’need to’. Vi benytter aktivt brugerundersøgelsen til at forbedre vores it-systemer og andre serviceydelser, så vi kan hjælpe brugerne mest muligt i hverdagen. Fx har brugernes input sidste år resulteret i flere single-sign-on-løsninger på vores it-systemer, så brugerne ikke skal logge på flere gange.
Det tager kun omkring fem minutter at besvare brugerundersøgelsen, hvor vi spørger, hvordan du oplever vores it-systemer, rådgivningsfunktioner, kurser, workshops og netværksmøder.
Jeg håber, du vil bruge lidt tid på at svare på brugerundersøgelsen, så du kan hjælpe os til at blive endnu bedre.