Økonomistyrelsen afholdt den 12. maj 2021 orienteringsmøde angående den nyligt indgåede rammeaftale om indkøb af taxikørsel. Hvis du gik glip af mødet, kommer her de vigtigste pointer fra mødet.
De seks delaftaler er tildelt til Dantaxi4x48 A/S, som også var leverandør på den tidligere tværministerielle aftale. Statslige kunders eksisterende konti hos Dantaxi bliver derfor automatisk ændret således, at taxikørsel fremover sker i overensstemmelse med vilkårene på den nye aftale.
For at være sikker på at få de priser og vilkår, som er gældende på den nye aftale, skal der imidlertid bestilles nye betalingsmidler hos Dantaxi (dvs. taxikontokort, taxiboner osv.). De kan bestilles ved telefonisk henvendelse til Dantaxi eller på e-mail kort@dantaxi.dk.
Vi anbefaler nytilkomne kunder at udfylde en tilslutningsaftale, som sendes til ovenstående mailadresse hos Dantaxi.
Du finder en skabelon til tilslutningsaftalen i aftalemodulet i IndFak
Rammeaftalen dækker kørsel med personale, herunder:
Det er er imidlertid kun forpligtende for statslige institutioner at benytte ydelsen i punkt ét og to.
Du kan tilgå de relevante dokumenter i aftalemodulet i IndFak
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan du kommer godt i gang med den nye taxiaftale, kan du kontakte udbudsansvarlig hos Dantaxi4x48 Henrik Poulsen på telefon 31 38 18 65 eller e-mail hlp@dantaxi.dk eller udbudskonsulent Mads Navntoft Rørup på telefon 41 78 22 80 eller e-mail manru@oes.dk.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores presseansvarlige, Emil Brix, på 3031 2983 eller embri@oes.dk.