Fra i dag har 75.000 brugere af vores services mulighed for at fortælle os, hvor tilfredse de er med alt fra vores it-systemer til workshops, e-læringskurser, netværk, rådgivning og meget mere. Årets brugertilfredshedsundersøgelse skal blandt andet belyse, hvor tilfredse brugerne er med de forbedringer, vi har lavet på baggrund af sidste års undersøgelse.
”Vi er meget opmærksomme på, at vi kun kan løse vores opgaver ordentligt, hvis vi inddrager de medarbejdere, der hver dag skal få tingene til at ske ude på arbejdspladserne. Derfor går vi igen i år ud og spørger de brugere, der til dagligt er afhængige af vores services om, hvor tilfredse de er med eksempelvis brugerven-ligheden i et specifikt it-system. Brugerundersøgelsen tager kun få minutter at besvare men kan være med til at forbedre de værktøjer, som medarbejderne skal arbejde med.”
”Vi arbejder i et bredt spekter af forskellige løsninger, der indbefatter blandt andet it-systemer, rådgivning, workshops, e-læring og meget mere. For at målret-te vores services mest muligt vores brugere, er det yderst relevant at undersøge, hvad vi gør godt, og hvor der er mulighed for at gøre vores services endnu bedre. Sidste år modtog vi 35.000 svar og vi håber, vi får mindst lige så mange i år. Alle svar er med til at gøre en positiv forskel, som sætter retning for vores arbejde, og i sidste ende kommer brugeren til gode”.