Deltag i infomøde om ny projektledelsesaftale

Hvilke kurser indeholder aftalen, må man købe uden om den, og hvor lang tid i forvejen man kan afbestille et kursus uden gebyr?

Få blandt andet svar på ovenstående og mød aftalens leverandører, når Moderniseringsstyrelsen inviterer til informationsmøde torsdag d. 30 januar kl. 14.30 om den nye fællesstatslige projektledelsesaftale, som netop er trådt i kraft.

Mødet henvender sig til indkøbere og HR-medarbejdere i offentlige institutioner, der benytter aftalen.

Dagsorden

  • Velkommen
  • Introduktion til Statens Indkøbsprogram og IndFak
  • Introduktion til projektledelsesaftalen
  • Introduktion til Digitaliseringsakademiet
  • Tildelingsprocedure og bestilling
  • Gennemgang af leverandørerne
  • Forpligtelse og undtagelser
  • Fakturering
  • Spørgsmål

(Der kan forekomme ændringer)

Mødet forventes at vare 1½ time, og afholdes i Moderniseringsstyrelsen på Landgreven 4, 1301 København K.

Informationsmødet afholdes af Mads Navntoft Rørup fra Statens Indkøb, der er udbudskonsulent og kontraktstyrer på aftalen.

Tilmelding og spørgsmål

Tilmelding og praktiske spørgsmål til mødet skal ske ved henvendelse til Mathilde Pilgaard på matpi@modst.dk. Tilmeldingsfrist er d. 28. januar kl. 12.00.

Spørgsmål vedrørende rammeaftalen kan rettes til Mads Navntoft Rørup på manru@modst.dk.

Moderniseringsstyrelsen forbeholder sig retten til at lukke for tilmeldingerne samt at begrænse antallet af deltagere pr. organisation.

Direkte link til projektledelsesaftalen i IndFak (kræver login)

Læs mere om IndFak og adgang til statens indkøbsaftaler her