Moderniseringsstyrelsen inviterer HR-medarbejdere i departementer og større styrelser til informationsmøde om afholdelse og optjening af ferie i forbindelse med overgangen til den nye ferielov.
På informationsmøderne vil Moderniseringsstyrelsen orientere om, hvad man som statslige arbejdsgivere skal være opmærksom på i forbindelse med planlægning af ferie ved overgangen til den nye ferielov. Oplægget vil tage udgangspunkt i vejledning om optjening og afholdelse af ferie i forbindelse med overgang til ny ferielov. Oplægget vil blandt andet berøre, hvad man som arbejdsgiver og medarbejder skal være opmærksom på, når medarbejdere tiltræder og fratræder i overgangsperioden, samt hvordan de særlige feriedage fremadrettet skal håndteres. Herudover vil der være mulighed for at stille spørgsmål.
Målgruppen for infomødet er HR-medarbejdere i departementer og større styrelser. I er velkomne til at tilmelde repræsentanter fra jeres underinstitutioner, men af pladshensyn beder vi om, at højst 3 deltagere fra jeres underinstitutioner deltager.
Deltagelse i informationsmødet er gratis.
Informationsmøderne holdes:
Fristen for sidste tilmelding er overskredet, hvorfor det ikke længere er muligt at tilmelde sig møderne.