Moderniseringsstyrelsen har den 6. december 2019 tildelt Rammeaftale vedrørende indkøb af projektledelseskurser.
Moderniseringsstyrelsen har den 6. december 2019 tildelt Rammeaftale vedrørende indkøb af projektledelseskurser.
Standstill-perioden udløber ved udgangen af den 16. december 2019, hvorefter aftalen kan underskrives fra den 17. december 2019.
Projektledelsesaftalen træder forventeligt i kraft den 1. januar 2020 og løber fire år fra ikrafttrædelse.
Følgende tilbudsgivere er tildelt rammeaftalen:
Rammeaftalen omfatter følgende kurser:
Som noget nyt indeholder rammeaftalen kurset ”It-projektledelse i staten”, som vil indgå som en del af det statslige digitaliseringsakademis samlede kursuskatalog. Digitaliseringsakademiet er forankret i Digitaliseringsstyrelsen og udbyder løbende kurser for at styrke statslige medarbejdere og lederes digitale kompetencer.
Du kan læse mere om igangværende og kommende udbud i Statens Indkøb her
Spørgsmål til aftalen kan rettes til Statens Indkøb via telefon 30 55 07 91.
Du kan også rette henvendelse til Statens Indkøb via vores kontaktsystem