Webinar om resultaterne af Økonomistyrelsens brugertilfredshedsundersøgelse

23-01-2024
Digitale løsninger

Vil du gerne blive klogere på, hvad Økonomistyrelsens brugere synes om vores løsninger? Så kan du deltage i webinar med vicedirektør Simon Schulian den 7. februar.

Økonomistyrelsen er hele statens styrelse. Vi leverer løsninger og rådgivning til tusindvis af brugere, hvor formålet at gøre det nemmere og mere enkelt for statslige og offentlige institutioner at løse deres kerneopgaver. Det er vigtigt for os, at vores ydelser er målrettet brugernes behov.

I september bad vi derfor for femte år i træk vores brugere om inputs, da vi udsendte vores årlige brugertilfredshedsundersøgelse. Vi har fået omkring 31.000 besvarelser vedr. de fællesstatslige digitale løsninger, rådgivningsydelser, kurser og e-læring. Vi er meget taknemmelige for det store antal besvarelser, som er til god hjælp for vores videre arbejde.

Resultaterne af undersøgelsen blev offentliggjort d. 25. januar og kan findes på denne side

Som noget nyt afholder vi et webinar som opfølgning på afrapporteringen. Den 7. februar kl. 9.15 dykker vi ned i processen og resultaterne. Vicedirektør Simon Schulian vil samtidig lave et deep-dive på Statens HR, RejsUd og Navision Stat. Han kommer også nærmere ind på, hvordan brugernes input anvendes i vores fremtidige arbejde.

Simon Schulian fortæller:

Dialogen med brugerne er rigtigt vigtigt i vores arbejde. Vi vil gerne være sikre på at ramme vores brugeres behov, og vi vil gerne have tilbagemeldinger på, hvad der fungerer godt og mindre godt. På webinaret går vi i dybden med resultaterne af undersøgelsen, og jeg håber, at alle interesserede vil være med og høre vores tanker om både feedback’en, og hvordan vi bruger den i fremtidigt arbejde.

Du har mulighed for at deltage i webinaret ved at klikke her

Når du har trykket på linket, indtaster du din mail. Herefter åbner mødet, som starter den 7. februar klokken 9.15.

Alle er velkomne til at deltage uden forudgående tilmelding.