Årets Brugertilfredshedsundersøgelse sendes ud 11. oktober

10-10-2022
Digitale løsninger Økonomi

I Økonomistyrelsen arbejder vi hver dag for at gøre det nemmere og mere enkelt for statslige og offentlige institutioner at løse deres kerneopgaver effektivt til gavn for borgerne. Ved at skabe gode rammer for både medarbejdere og ledere er vi med til at videreudvikle den offentlige sektor, så den er rustet til nutidens og fremtidens udfordringer.

Derfor sender vi nu for fjerde år i træk en stor brugertilfredshedsundersøgelse ud til omkring 120.000 brugere af de fællesstatslige systemer, rådgivningsydelser og lignende. Sidste år svarede næsten 40.000 på spørgeskemaet.

Vi håber alle brugere af de fællesstatslige systemer vil bidrage til at vi kan gøre det endnu bedre.

Du kan læse mere om Økonomistyrelsens digitale løsninger her: Fælles systemer i staten (oes.dk)

Du kan finde Økonomistyrelsens brugertilfredshedsundersøgelse for 2021 her: Resultatet af den årlige brugertilfredshedsundersøgelse er klar (oes.dk)