Giv os din feedback på Økonomistyrelsens digitale løsninger
29-10-2024
Digitale løsninger
It-styring
Nu har du muligheden for at give din mening til kende i Økonomistyrelsens årlige brugertilfredsheds-
undersøgelse, hvor vi stiller os nysgerrige på din oplevelse med de digitale løsninger i staten, vi udvikler.
Fra den 25. oktober til 11. november 2024 gennemfører Økonomistyrelsen årets brugertilfredshedsundersøgelse (BTU). I brugertilfredshedsunderøgelsen spørger vi ind til din oplevelse med en udvalgt række af de digitale løsninger, vi i Økonomistyrelsen udvikler. Er du bruger af en af vore systemer, modtager du et link i din indbakke.
Brugertilfredshedsundersøgelsen er et vigtigt værktøj til at måle brugertilfredsheden med statens digitale løsninger, og sikrer at løsningerne løbende bliver forbedret og tilpasset efter brugernes behov. Derfor er dine input med til, at vi kan levere endnu bedre løsninger til vores brugere i de statslige institutioner.
Udvalgte systemer indgår i dette års BTU
I år har vi opdateret vores tilgang til brugertilfredshedsundersøgelsen med en helt ny rotationsordning. Rotationsordningen betyder, at kun udvalgte systemer indgår i dette års undersøgelse. Vi sikrer dog, at de digitale løsninger ”roterer” i de kommende års undersøgelser, og at alle digitale løsninger evalueres mindst én gang over en treårig periode. Du kan se hvilke digitale løsninger, der indgår i dette års brugertilfredshedsundersøgelse i faktaboksen.
Rotationsordningen betyder, at vi får vi bedre tid til vores opfølgning, og får input til de digitale løsninger, hvor dine input gavner mest. Dermed kan vi gøre det nemmere at omsætte dine input til forbedringer af vores digitale løsninger.
Vi håber, du vil bidrage til undersøgelsen af vores digitale løsninger, hvis du er bruger af en af vores mange digitale løsninger.
Du kan læse mere om alle Økonomistyrelsens digitale løsninger her på oes.dk
Læs mere om Økonomistyrelsens digitale løsninger.
Hvis du har spørgsmål til dette års undersøgelse, er du velkommen til at kontakte