Her finder du korte vejledninger til Campus.
Hvis du er leder i Staten er her en række vejledninger, så du bedst muligt kan bruge funktionerne i Campus.
Miniguides er korte trin-for-trin beskrivelser af funktioner i Campus.
Teamets gennemførelsesstatus på en konkret klasse.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se dine medarbejderes gennemførelsesstatus i en konkret klasse.
Se medarbejderes besvarelse på e-læring.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se dine medarbejderes besvarelser.
Overblik over dine medarbejderes gennemførte læring.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se, hvilke klasser de ansatte har gennemført eller er tilmeldt.
Se en konkret medarbejders gennemførte klasser.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se, hvilke klasser en medarbejder har gennemført.
Ansattes kurser udenfor Campus.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se, hvilke kurser dine medarbejdere har taget, som ikke er afholdt gennem Campus.
Frameld en medarbejders tilmelding.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder afviser en medarbejders tilmelding til en klasse.
Godkend eller afvis medarbejderes tilmeldinger.pdf
Denne guide viser hvordan, du som leder kan se, hvilke medarbejderes tilmeldinger der mangler godkendelse.
Se hvilke ansatte der ikke har tilmeldt et kursus.pdf
Denne guide viser, hvordan en leder kan få overblik over hvilke ansatte der endnu ikke er tilmeldt et bestemt kursus.
Tilmeld medarbejdere til læring.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan tilmelde en eller flere medarbejdere til en klasse.
Mit teams tilmeldinger.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se dine medarbejderes tilmeldinger i Campus
Diagramvisning over teamets eller organisationens struktur.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder kan se, hvilken struktur teamets organisation har.
Leder rapporter.pdf
Denne guide viser, hvordan du som leder får adgang til rapporterne i Campus.
Opret virtuelt møde med ansatte.pdf
Denne guide viser, hvordan lederen man kan oprette et virtuelt møde med sine ansatte.
Opsæt en ansat som din stedfortræder.pdf
Denne guide viser, hvordan du, som leder, tilføjer en ansat som stedfortræder i Campus. Stedfortræderen kan eksempelvis godkende eller afvise de ansattes tilmeldinger.
Udviklingsplaner i Campus.pdf
Gå til Campus
Driftsstatus
Support
Gå til tips og tricks