Få adgang til de fællesoffentlige kurser i Campus
Campus er det offentliges fælles læringsløsning. Her kan du få adgang til det fællesoffentlige kursuskatalog, som indeholder kurser fra kursusudbydere, der særligt henvender sig til offentligt ansatte.
Hvem kan oprette sig?
Alle offentligt ansatte fra staten, kommuner, selvejesektoren eller regioner kan få adgang til Campus. Adgangen forudsætter, at du har en bruger i Campus, uanset om du er tilsluttet gennem din organisation eller ekstern bruger.
Ansatte i statsinstitutioner har automatisk en intern bruger i Campus med adgang til det fulde katalog, herunder de fællesoffentlige kurser og e-læringskurserne. Denne side er for eksterne brugere og ikke ansatte i statsinstitutioner.
Er du i tvivl, om din institution er omfattet af Campus?
Se oversigten over tilsluttede institutioner her
Hvis du er interesseret i at få adgang til hele Campus, det fællesoffentlige katalog og 140 e-læringskurser, skal du lave en tilslutningsaftale for hele din organisation.
Information om tilslutning af hele organisationen kan fås ved at kontakte .
Opret en bruger i Campus
Du kan oprette dig som ekstern bruger og efterfølgende tilmelde dig det ønskede kursus, når du er logget ind. I Campus kan du se oplysninger om kurset, udskrive kursusbevis og følge med i din læringshistorik.
Gå til Campus sign-up side og opret dig som bruger
Har du en smartkode?
Hvis du har en smartkode fra din organisation, kan du oprette dig med den ved at klikke på knappen 'Opret med smartkode'. En smartkode er tilpasset din organisation og fungerer som en kampagnekode, der gør din oprettelse hurtigere.
Oplever du problemer med din smartkode, skal du kontakte den afdeling, der har udleveret smartkoden.